Úvodní stránkaOtázky a odpovědiKam se mám obrátit při poruše dodávky tepla nebo teplé užitkové vody?

Kam se mám obrátit při poruše dodávky tepla nebo teplé užitkové vody?

  • Tisk
United Energy dotčené zákazníky informuje o vzniku poruchy, havárie a dalších stavů, které mají vliv na dodávku tepla několika způsoby. Informace o poruchách a haváriích jsou umístěny na internetových stránkách společnosti (www.ue.cz), dále je možné zavolat na Zelenou linku 800 099 099. Veřejnost je rovněž informována prostřednictvím regionálních médií a v době odstávky informačními letáky umístěnými ve vchodech domů.

 

Pokud informace o poruše či havárii neproběhla ani jedním způsobem výše uvedeným, je pravděpodobné, že přerušení dodávek tepla není zaviněno společností United Energy. V takovém případě je nutné se obrátit na svého pronajímatele nebo správce objektu.

 
United Energy - váš zdroj  tepelné pohody
Váš zdroj tepelné pohody
 
 
 

United Energy, a.s. je součástí
Energetického a průmyslového holdingu

Energetický a průmyslový holding

Zelená linka

Zelená linka  800 099 099

Havarijní služba

Pevná linka

+420 476 447 830

Mobilní telefon +420 734 289 969

Aktuality

Odstávky 2017

Společnosti UE, a.s. a ST, a.s. oznamují svým odběratelům termíny odstávek v dodávce teplé vody v rámci letní odstávky tepelných zařízení v roce 2017 pro města:

Most

Litvínov

 

Naším partnerem v oblasti
vývoje a výzkumu je

Technická univerzita v Liberci, fakulta strojní, katedra materiálu