Zelená linka
800 099 099

Vyhledat

« zpět

Naše dceřiná společnost Severočeská teplárenská spouští kampaň na podporu CZT

Naše dceřiná společnost Severočeská teplárenská spouští kampaň na podporu CZT

Společnost Severočeská teplárenská spouští od 1. března novou dlouhodobou kampaň se sloganem „CZT – ověřená Cesta Za Teplem“.  Prostřednictvím kampaně chce svým zákazníkům připomenout, co všechno se skrývá za jejími službami a zároveň vzbudit zájem odběratelů o odpovědný přístup k hospodaření s energiemi v jejich domech.

„Stále častěji zaznamenáváme vábivé, leč často nepravdivé nabídky, lákající na jiné způsoby vytápění, než je naše CZT. Kampaní se proti těmto nabídkám ohrazujeme a pravdivě prezentujeme naše dodávky jako ekologické, plně servisované, komfortní a ekonomicky dlouhodobě výhodné“, vysvětluje Petr Horák, ředitel teplárenské společnosti. „Cílem kampaně je, aby si naši zákazníci uvědomili, jaký komplexní servis v našich dodávkách mají, a pokud se bez dostatečného množství ověřených informací odpojí, mohou udělat mnohdy nevratnou chybu,“ doplňuje Horák.

Kampaň bude probíhat ve dvou etapách. První fáze kampaně začne 1. března a poběží do konce dubna. Druhá část bude spuštěna v říjnu a potrvá do konce listopadu.

„S naší kampaní se veřejnost setká již počátkem března prostřednictvím radiových spotů, článků na webu i sociálních sítích a především skrze prezentaci několika nosných vizuálních motivů na billboardech v Mostě a Litvínově, v tištěných médiích, velkoplošné obrazovce, tramvaji a TV Dakr. V druhé vlně se pak kampaň připomene novými motivy se začátkem topné sezóny,“ představila prezentační akci Radka Bišická, specialistka marketingu a péče o zákazníky.

Více informací ke kampani zde.